1. Sebut harga adalah dipelawa sebagaimana Jadual 1 kepada kontraktor yang memenuhi syarat
2. Naskah Meja sebut harga boleh disemak di Kaunter Unit Pusat Setempat (OSC), Pejabat Majlis Daerah Mersing, No.1, Jalan Tun Dr Ismail,86800 Mersing, Johor pada waktu pejabat mulai 17 Mei 2020 sehingga 28 Mei 2020.
3. Bayaran bagi dokumen sebut harga hendaklah dibuat dalam bentuk sepertimana senarai di bawah dan dibayar atas nama Majlis Daerah Mersing :
Draf bank daripada bank yang berlesen dan beroperasi di Malaysia atau
Kiriman wang pos (money order) atau
Wang kiriman pos berpalang (postal order) – nilai minimum yang dibenarkan RM30 sahaja.
4. Peraturan am untuk hadir bagi pendaftaran penyertaan ke pejabat Majlis Daerah Mersing (tidak dibenarkan masuk jika tidak dipatuhi) :
a) Hanya seorang sahaja dibenarkan masuk bagi setiap syarikat.
b) Memakai penutup muka (face mask)
c) Menggunakan hand sanitizer.
d) Pemeriksaan suhu badan (suhu melebihi 37.5 celsius tidak dibenarkan masuk).
e) Mengisi rekod peribadi.
f) Penjarakan sosial : Beratur dengan jarak sekurang-kurangnya 1 meter antara individu.
Lampiran | Saiz |
---|---|
Kenyataan Sebut Harga | 169.16 KB |